A Forecast Research támogatásával
Lifelogging és kvalitatív piackutatásA passzív lifelogging végeredménye: egy teljes szekvenciális narratíva az alanyok életéről, gazdagon illusztrálva...
(Piackutatás blog ARCHÍVUM - Forecast Research Piackutató)
11 napja A neuromarketing még nem kész az elterjedésreA zűrzavar páratlan. Kutatási technikák egész sora jelent meg. Igények és ellenigények jelentek meg, melyek összezavarták...
(Piackutatás blog ARCHÍVUM - Forecast Research Piackutató)
12 napja Gamification: csak játékos legyen!A 'játékosítás' (gamification) kétségkívül új kifejezés a marketing világában, amely iránt az érdeklődés...
(Piackutatás blog ARCHÍVUM - Forecast Research Piackutató)
15 napja Lemorzsolódó paneltagok, sikertelen panelekAz online piackutatás megszületése óta az adatgyűjtők és adatfelhasználók egyaránt aggódnak - érthetően - az...
(Piackutatás blog ARCHÍVUM - Forecast Research Piackutató)
17 napja A mobiltelefonos kutatás gyors fejlődéseA mobiltelefonos alkalmazásoknak határozottan helyük van a piackutatásban. A módszer ereje éppen abban rejlik, hogy...
(Piackutatás blog ARCHÍVUM - Forecast Research Piackutató)
18 napja Energiatakarékos insightAz 'Energy Saving Trust' visszavonta a hagyományosan külső kézbe adott kutatási projektjeit azért, hogy saját maga...
(Piackutatás blog ARCHÍVUM - Forecast Research Piackutató)
19 napja