A Forecast Research támogatásával
Gamification: csak játékos legyen!A 'játékosítás' (gamification) kétségkívül új kifejezés a marketing világában, amely iránt az érdeklődés...
(Piackutatás blog ARCHÍVUM - Forecast Research Piackutató)
10 napja Lemorzsolódó paneltagok, sikertelen panelekAz online piackutatás megszületése óta az adatgyűjtők és adatfelhasználók egyaránt aggódnak - érthetően - az...
(Piackutatás blog ARCHÍVUM - Forecast Research Piackutató)
12 napja A mobiltelefonos kutatás gyors fejlődéseA mobiltelefonos alkalmazásoknak határozottan helyük van a piackutatásban. A módszer ereje éppen abban rejlik, hogy...
(Piackutatás blog ARCHÍVUM - Forecast Research Piackutató)
13 napja Energiatakarékos insightAz 'Energy Saving Trust' visszavonta a hagyományosan külső kézbe adott kutatási projektjeit azért, hogy saját maga...
(Piackutatás blog ARCHÍVUM - Forecast Research Piackutató)
14 napja Bizalmi válság?A piackutatók úgy érzik, nem kedvelik, és nem tisztelik őket. Szerintük az ügyfelek nem értékelik eléggé munkájuk...
(Piackutatás blog ARCHÍVUM - Forecast Research Piackutató)
16 napja Pay-for-Performance 2.0Ez az ember a világon kutatásra egyik legtöbbet áldozó cégnek, a Coca-Colának dolgozik. Változást akar elérni,...
(Piackutatás blog ARCHÍVUM - Forecast Research Piackutató)
19 napja