Piackutatás hírek

normál v.
Nézet: normál | bővített
 

A Forecast Research támogatásával

Gamification: csak játékos legyen!
A 'játékosítás' (gamification) kétségkívül új kifejezés a marketing világában, amely iránt az érdeklődés...
(Piackutatás blog ARCHÍVUM - Forecast Research Piackutató)
10 napja
Fejezd be az NPS (Net Promoter Score) használatát!
Azt kell javasolnom: fejezzük be az NPS használatát! Vagy inkább tanuljuk meg rendesen használni....
(Piackutatás blog ARCHÍVUM - Forecast Research Piackutató)
11 napja
Lemorzsolódó paneltagok, sikertelen panelek
Az online piackutatás megszületése óta az adatgyűjtők és adatfelhasználók egyaránt aggódnak - érthetően - az...
(Piackutatás blog ARCHÍVUM - Forecast Research Piackutató)
12 napja
A mobiltelefonos kutatás gyors fejlődése
A mobiltelefonos alkalmazásoknak határozottan helyük van a piackutatásban. A módszer ereje éppen abban rejlik, hogy...
(Piackutatás blog ARCHÍVUM - Forecast Research Piackutató)
13 napja
Energiatakarékos insight
Az 'Energy Saving Trust' visszavonta a hagyományosan külső kézbe adott kutatási projektjeit azért, hogy saját maga...
(Piackutatás blog ARCHÍVUM - Forecast Research Piackutató)
14 napja
A jó kezdés titka a piackutatás (Ella’s Kitchen esettanulmány)
Ha a piackutatás sikerét példával akarjuk statuálni, keresve sem találhatnánk jobb alanyt Paul Lindley-nél. Mindössze...
(Piackutatás blog ARCHÍVUM - Forecast Research Piackutató)
15 napja
Bizalmi válság?
A piackutatók úgy érzik, nem kedvelik, és nem tisztelik őket. Szerintük az ügyfelek nem értékelik eléggé munkájuk...
(Piackutatás blog ARCHÍVUM - Forecast Research Piackutató)
16 napja
Adjuk a kutatási jelentést a válaszadók kezébe!
Rövid, érdekes összegzést készítsünk és adjuk át a válaszadóinknak mintegy visszajelzésként a kutatásról,...
(Piackutatás blog ARCHÍVUM - Forecast Research Piackutató)
17 napja
Miért pompomlányt alkalmazunk, ha hátvédre van szükségünk?
Hogy kerül a pompomlány az asztalra? Kiderül Ron Sellers eszmefuttatásából....
(Piackutatás blog ARCHÍVUM - Forecast Research Piackutató)
18 napja
Pay-for-Performance 2.0
Ez az ember a világon kutatásra egyik legtöbbet áldozó cégnek, a Coca-Colának dolgozik. Változást akar elérni,...
(Piackutatás blog ARCHÍVUM - Forecast Research Piackutató)
19 napja
« előzőkövetkező »